Kąt wtrysku raz 3.0, a raz 7.0!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kugel12
    Classic
    • 2007
    • 31

    Kąt wtrysku raz 3.0, a raz 7.0!!

    Jak dla mnie to przedobrzyłeś z tymi "chromami" Podoba mi sie spojler, brewki na lampach i wloty powietrza. Resztę rzeczy bym natychmiast wywalił.
    Musisz wybrać albo ala chrom i taki niby luksus (ale ja bym te wszystkie "chromy" wywali w trymiga), albo sport i wtedy brewki, spojler i wloty ale bez "chromu". Wszystko razem niestety do siebie nie pasuje.
  • gisama
    Ambiente
    • 2006
    • 118

    #2
    Kąt wtrysku raz 3.0, a raz 7.0!!

    Witam, byłem w Bosh Service. Po podłączeniu do komputera pokazała się wartość 3.0 - kąt wtrysku. Po 5 mimutach po ponownym włączeniu kompa ta sama wartość skakała pomiędzy 6.8 a 7.0. Po wył/wł auta dalej było 6.8 - 7.0.
    Co to może oznaczać? Rozrząd miałem wymianiany z 12 kkm temu, ale od tego czasu conajmniej ze 2-3 razy ustawiane te wszsytkie parametry.
    Pzdr Mariusz
    Pzdr Mariusz
    ________________
    1,9 TDI L&K 2000r

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      Auto bylo oczywiscie rozgrzane? (a nie najpierw zimne pozniej cieple),
      bo plywajacy kat wtrysku kojazy mi sie tylko z jednym, sprawdzano u ciebie srobe centralna na wale.
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • gisama
        Ambiente
        • 2006
        • 118

        #4
        Temperatura silnika była taka sama tj auto było rozgrzane. Jestem umówiony na poniedziałek rano, chce sie przygotować merytorycznie. O tym kole to mi też mówił szef tego serwisu, ale on mówił, że mogą się wyrobić zęby. Z kolei ktoś mi mówił, że zęby nie maja prawa się wyrobić bo pasek jest gumowy (auto ma 312 kkm przebiegu)
        Pzdr Mariusz
        ________________
        1,9 TDI L&K 2000r

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Zeby wyrabiaja sie na miedzy walkiem a kolem, a nie miedzy kolem a paskiem. Kiedys byl tam wieloklin ktory lubilo scinac. Teraz jest to tylko przykrecane i jak jest za slabo, to z czasem sie wyrobi i moga byc problemy.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • gisama
            Ambiente
            • 2006
            • 118

            #6
            czy to jest duża sprawa (koszt)? Ja już tyle włożyłem w te auto z grupy VW, że jak by się żona dowiedziała to 6 m-cy postu (co najmniej)
            Pzdr Mariusz
            ________________
            1,9 TDI L&K 2000r

            Komentarz

            Pracuję...